top of page

Társasházak átvétele

A Társasház átvételét a társasházkezelő választó közgyűlés megtartását követően lehet elkezdeni. Első lépésben átvesszük a Társasház iratanyagát, és szerződésállományát. Jól elkülöníthető a pénzügyi és a műszaki dokumentációk átvétele, és ezen felül maradnak a jogi iratok, és egyéb dokumentumok.

Az iratanyag átvételét követően műszaki bejárást tartunk a házban, amikor megismerjük a ház fizikai adottságait és aktuális állapotát. Meghatározzuk a ház aktuális pénzügyi helyzetét.Ezt követően összevetjük a tényadatokat a tervekben (pénzügyi terv, karbantartási és felújítási terv, stb.) szereplő adatokkal, és megvizsgáljuk, hogy a tényadatok alapján a meglévő tervek kivitelezhetőek e, vagy átszervezés szükséges.

A folyamat végén írásban tájékoztatjuk a tulajdonosokat az átvétel eredményéről, a Társasház aktuális pénzügyi és műszaki helyzetéről, és a tervadatok megvalósíthatóságáról is.

 

 

Megválasztó közgyűlés
Szerződéskötés

10. logo.png

Dokumentumok és jogi
anyagok átvétele

10. logo.png
  • Alapító Okirat és SZMSZ átvétele

  • Okiratok Földhivatali ellenőrzése

  • Házirend átvétele

  • Tűzvédelmi szabályzat átvétele

  • Kamera szabályzat

  • Garázs szabályzat, stb.

  • Közgyűlési határozatok könyve

  • SZVB határozatai,  jegyzőkönyvek

  • Teljes szerződésállomány

  • Adatkezelési szabályzatok elkészítése

  • Egyéb szabályzatok

  • Társasház műszaki leírása

  • Műszaki rajzok és dokumentumok

  • Műszaki ellenőrrel bejárás

  • Karbantartási és felújítási terv

  • Karbantartások felülvizsgálata

  • Előző években történt felújítások

  • Épületgépészet, eszközök

10. logo.png

Műszaki átvétel

  • Teljes könyvelési anyag átvétele

  • Aktuális pénzügyi helyzet meghatározása

  • Pénzügyi terv és tényadatok felülvizsgálata

  • Hasznosítási terv

  • Számviteli Politika

  • Egyéb bizonylatok és dokumentumok

10. logo.png

Pénzügyi, számviteli
terület átvétele

Egyéb feladatok

  • Tulajdonviszonyok ellenőrzése

  • Bankszámla feletti korlátozott rendelkezés

  • Közös költség ellenőrzése

  • Munkáltatói jogok

  • Átadás - átvételi jegyzőkönyv

10. logo.png
10. logo.png

Tulajdonosok írásbeli tájékoztatása az átvételről.

A társasház jogi, műszaki és pénzügyi aktuális helyzetéről

Az átvételi tájékoztató a következőket tartalmazza:​

  • A társasházi kötelező dokumentumok felülvizsgálatának eredménye

  • Dokumentumokkal kapcsolatos javaslatok és intézkedések

  • Az átvételkor műszaki ellenőrrel bejárást tartunk a házban, aki írásos jegyzőkönyvet készít a ház műszaki állapotáról, mely jegyzőkönyvet csatoljuk a tájékoztatóhoz. Átvételkor a műszaki ellenőr díjazását átvállaljuk, így a szolgáltatás díjmentes

  • Kötelező karbantartások felülvizsgálata

  • Közösköltség összegének felülvizsgálata, javaslat

  • Bankszámlán lévő összeg

  • Házipénztárban lévő összeg

  • A társasház kötelezettségeit

  • A társasház követeléseit

  • Javasolt költségvetés az átvételi állapothoz igazítva

  • Az új, opcionálisan igénybe vehető eszközök
    (Zárt facebook csoport, ASZTOR társasházkezelő rendszer tulajdonosi felhasználói felület, Kár-Trend biztosítás nyomon követő rendszer, stb.)

Ezen felül minden lakóval külön-külön egyeztetjük az egyenlegeket, mérőórákat, és minden az egyes lakóhoz kötődő információt.

ASZTOR
Társasházkezelő

1137 Bp., Pozsonyi út 26.  -  +3670 214 2408  -  asztor@asztor.hu

10. logo.png
bottom of page